All-Inn Verspreidingen wint Sterkste Schakel

Afgelopen dinsdag avond won All-Inn Verspreidingen de award Sterkste Schakel in Marketing en Communicatie. Pim & Orlando namen samen op een overvol Landgoed Ehzerwold de prijs van de vakjury in ontvangst.

Voorzitter van de jury, good old Harrie,

vertelde er het volgende over:

De winnaar Sterkste Schakel Marketing en Communicatie is een organisatie waar klantgericht werken in het DNA zit geramd.

Vastgelegd in de Cultuurwaarden met kreten als F#cking Eager, Rete Innovatief en beschrijvingen daarover als de Flamingo in de Duiventil willen ze niet alleen zijn, maar zijn ze ook daadwerkelijk.


De Sterkste Schakel 2018: de onderdelen:

Een precies proces was het onderzoek voor de Sterkste Schakel. Er vonden vier rondes plaats. In de eerste ronde werd er een uitgebreide vragenlijst ingevuld hoe All-Inn Verspreidingen met haar klanten om gaat. Hoe de omzetontwikkeling verliep en er werd gevraagd naar klantenaantallen. Als laatste stond het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen op de agenda.

De tweede ronde bestond uit interviews door leden van de vakjury met drie klanten van All Inn Verspreidingen, om een goed beeld van de organisatie te verkrijgen. De duurzame relaties die hier naar voren kwamen was voor de jury soms buitengewoon verrassend.

Ronde drie? Een scherp interview met de directieleden van All Inn Verspreidingen. Hierin werd het bedrijf uitgelicht en de visie en missie over the customer journey.

Ronde vier bestond uit een bezoek door een onafhankelijke adviseur van de vakjury. Een kijkje achter de schermen om te ervaren wat All Inn Verspreidingen doet, waar wij voor staan en hoe wij dit vertalen richting onze klanten.

Pim, jongen, what’s on your mind?!

 

Fantastisch! Dat klanten je hiervoor opgeven en dat je vervolgens ook nog eens uit ruim 120 bedrijven wordt verkozen is gewoon gaaf.

Waarom? Nou ja, de jury was nog al onder de indruk hoe wij juist onze klanten hielpen zoals dat principe op de markt. Waar je gulden een daalder waard is. Dat is bij ons ook; door de goede segmentatie kennis die wij in huis hebben en hierdoor doelgroepen buitengewoon specifiek in beeld kunnen brengen en bereiken.

Daarnaast zoals eerder gezegd vanavond hebben we het roer drie jaar geleden helemaal omgegooid. Te beginnen met onze cultuurwaarden concreet te maken. Wat doen we nou eigenlijk?! We geloven in samen doen. Maar zijn ook innovatief, eager, flexibel, resultaatgericht, opbouwend kritisch en natuurlijk gewoon hartstikke tof. Daar staan we voor, bij All Inn Verspreidingen.

Voor ons dus geen Chazia Morali met ‘u bent de zwakste schakel’ Maar All Inn Verspreidingen, de Sterkste Schakel 2018.

Tot ziens