HUIS AAN HUIS VERSPREIDING

All-Inn heeft een brievenbus dichtheid van 98% in Nederland met zijn huis aan huis verspreiding. Meer dan 4.000 bezorgers gaan wekelijks op pad om folders, flyers of brochures met de huis-aan-huiskrant te bezorgen. Met een bereik van 16 miljoen Nederlanders, is de folder het belangrijkste medium voor hulp bij aankoopbeslissingen. Dat is ruim 95% van de Nederlanders.

lokale kranten

All-Inn doet dat op een aantal manieren:

Kennis
Door de doelgroep segmentatietool van All-Inn, wordt jouw doelgroep in kaart gebracht. De criteria stelt All-Inn samen met jou vast. Welke klant wil je bereiken?

Al jaren investeren wij in DATA, verschillende gegevens van inwoners in Nederland worden samengevoegd in een systeem. Hierdoor kunnen wij precies zien waar jouw klanten zich bevinden.

Zo zetten wij de verspreiding optimaal in om het beste resultaat te behalen voor jouw huis aan huis verspreiding.

Targets
Door targets te stellen, binnen een straal om jouw bedrijf heen, kan All-Inn doelgericht gebieden, postcodes of bepaalde wijken voor jou bereiken met het verspreiden.

All-Inn kan o.a. segmenteren op leeftijd, inkomen, gezinssamenstelling, type woning of hobby’s.

Daarnaast bekijken wij, voor jouw huis aan huis verspreiding, samen de reisbereidheid van jouw klant en wordt er doelgericht een verspreidgebied met jou in kaart gebracht.

bereik jouw doelgroep
Reistijd analyse

Locatie
Benieuwd of een nieuwe locatie van jouw restaurant of winkel, in een voor jou interessant gebied gepositioneerd wordt?

All-Inn brengt middels reistijdanalyse in kaart in welke gebieden, potentiële klanten van jouw bedrijf wonen. Door de data van TomTom te koppelen met de diverse databronnen van de doelgroep segmentatietool, voert All-Inn een nauwkeurige reistijdanalyse uit.

Wij zijn All-Inn. Wij hebben alles in huis om jouw klant te bereiken.

Vraag een offerte aan