Nieuws en weetjes

All-Inn Verspreidingen verschijnt regelmatig in de media. Lees en bekijk onderstaand de hele artikelen en filmpjes en blijf zo op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook vindt u op deze pagina branche gerelateerde artikelen.

Verspreidingen Donderdag 18 februari, 2016 branche gerelateerd
Social media, mobile en de cloud, bedrijven moeten meegaan in nieuwe ontwikkelingen. Ze schieten echter steeds vaker hun doel voorbij en slaan de traditionele media over. Waarom? Momenteel wordt zoveel aandacht besteed aan Facebook, Pinterest en Twitter, dat het uiteindelijk doel uit LEES MEER...
Verspreidingen Donderdag 18 februari, 2016 branche gerelateerd
52% van de Nederlandse consumenten vindt de folder de meest nuttige informatiebron voor het doen van een aankoop. De winkel blijft de belangrijkste oriëntatiebron voor Nederlandse consumenten. De sociale media spelen een marginale rol. De winkel is voor 58% van de Nederlandse huishoudens nog steeds LEES MEER...
Verspreidingen Donderdag 14 januari, 2016 branche gerelateerd
Consument oriënteert zich in winkel en folder: Winkel 58,0% Folder 52,0% Internet 23,9% Post/DM 23,2% E-mail 17,9% Krant 14,8% TV 12,3% Tijdschrift 12,3% Buitenreclame 5,2% Sociale Media 4,9% Radio 4,9% Telefonische verkoop 2,4% Mobiel 2,3% Onderzoek van Experian Marketing Services Onder 4.000 beslissers binnen Nederlandse LEES MEER...
Verspreidingen Donderdag 14 januari, 2016 branche gerelateerd
Hij kent twee uitdagingen: business realiseren voor zijn klanten én 13- tot 15-jarigen triggeren om hun werk goed te doen. Pim Jansen wist in de vijf jaar dat hij aan het roer staat bij All-Inn Verspreidingen de omzet te verdubbelen naar 6 LEES MEER...
Verspreidingen Donderdag 2 oktober, 2014 branche gerelateerd
Hoe kan het toch? Het bewuste rondje om de kerk wordt nog te vaak door ondernemers gemaakt. Terwijl marketingmanagers steeds meer op boekhouders gaan lijken, dreigt het in sommige gevallen helemaal mis te gaan. Vrijwel wekelijks kom ik de beste mensen tegen. LEES MEER...