Nieuws en weetjes

All-Inn Verspreidingen verschijnt regelmatig in de media. Lees en bekijk onderstaand de hele artikelen en filmpjes en blijf zo op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook vindt u op deze pagina branche gerelateerde artikelen.

Donderdag 10 maart, 2016 branche gerelateerd
82 procent van de Nederlanders bekijkt de folder van retailers op jacht naar afprijzingen en promoties. Veruit het grootste deel (67 procent) zegt dat zelfs vaak of altijd te doen. Dat blijkt uit het onderzoek ‘Shopping in tough times’ van SymphonyIRI, gepubliceerd LEES MEER...
Donderdag 18 februari, 2016 nieuws
-PERSBERICHT 22 OKTOBER 2013- Met ingang van 1 januari gaat All-Inn Verspreidingen de verspreiding van extra huis-aan-huis kranten verzorgen. “Een welkome uitbreiding van onze verspreidmogelijkheden”, aldus directeur Pim Jansen. All-Inn Verspreidingen regelt al bijna 30 jaar in heel Nederland de huis-aan-huis verspreiding van LEES MEER...
Donderdag 18 februari, 2016 nieuws
Aanpassing Minimumloon kan 15.000 banen kosten Donderdag 3 oktober aanstaande wordt in de Tweede Kamer een wetsvoorstel van Minister Asscher van Sociale Zaken behandeld. In dit wetsvoorstel wordt zogenaamde Overeenkomst voor Opdracht (OVO) onder de werking van het Wet Minimumloon (WML) gebracht. Voor de bezorgers LEES MEER...
Donderdag 18 februari, 2016 branche gerelateerd
Social media, mobile en de cloud, bedrijven moeten meegaan in nieuwe ontwikkelingen. Ze schieten echter steeds vaker hun doel voorbij en slaan de traditionele media over. Waarom? Momenteel wordt zoveel aandacht besteed aan Facebook, Pinterest en Twitter, dat het uiteindelijk doel uit LEES MEER...
Donderdag 18 februari, 2016 branche gerelateerd
52% van de Nederlandse consumenten vindt de folder de meest nuttige informatiebron voor het doen van een aankoop. De winkel blijft de belangrijkste oriëntatiebron voor Nederlandse consumenten. De sociale media spelen een marginale rol. De winkel is voor 58% van de Nederlandse huishoudens nog steeds LEES MEER...
Donderdag 14 januari, 2016 branche gerelateerd
Folderfacts Consument oriënteert zich in winkel en folder: Winkel 58,0% Folder 52,0% Internet 23,9% Post/DM 23,2% E-mail 17,9% Krant 14,8% TV 12,3% Tijdschrift 12,3% Buitenreclame 5,2% Sociale Media 4,9% Radio 4,9% Telefonische verkoop 2,4% Mobiel 2,3% Onderzoek van Experian Marketing Services Onder 4.000 beslissers LEES MEER...
Bel me terug